- Katılım
- 23 Mar 2021
- Mesajlar
- 3
- Beğeni
- 4
- Puanları
- 30

CraftRise bir mini oyun sunucusudur ve her zaman öyle olmuştur. Evet, başlangıçta factions ile başlasada, nihayetinde mini oyunlar, sunucuyu bugünkü haline getiren şeydi. Bu yazıda, oyunların nasıl geliştirildiğine, rastgele görünse de güncellemelerin hepsinin nasıl ilişkili olduğuna ve şu anda nerede olduğumuza bir göz atacağım. Bu, ele alınacak oldukça büyük bir konu, bu yüzden CraftRise oyun geliştirme tarihine girerken yanımda ol. önceki bölümü görmek için BURAYA TIKLA
2014 yılında, CraftRise sunucusunu ilk kez halka açtı. O günlerde, bugün sahip olduğumuz bu süslü oyunların hepsi yoktu. Hayır. Toplamda 1 oyun vardı - Factions ve daha sonra Skyblock. Ancak bugün çok daha fazla oyunumuz var. İşte tam bir liste:
Yani şimdilik CraftRise oyun geliştirme tarihi ile ilgili hepsi bu. Bu, iki bölümlü olacak ve önümüzdeki birkaç gün içinde, oyunların gelişiminin önümüzdeki yıllarda büyük olasılıkla nereye yol açacağını tartışacak ve aynı zamanda CraftRise oyun sürümlerinin tam ve tam bir zaman çizelgesini de içerecek başka bir konu olacak. Bu ileti dizisinde herhangi bir sorun olduğunu fark ettiyseniz, lütfen bana söyleyin ve zaten yayınlanmışsa, bundan da bahsetmeyin, ona ulaşacağım.
2014 yılında, CraftRise sunucusunu ilk kez halka açtı. O günlerde, bugün sahip olduğumuz bu süslü oyunların hepsi yoktu. Hayır. Toplamda 1 oyun vardı - Factions ve daha sonra Skyblock. Ancak bugün çok daha fazla oyunumuz var. İşte tam bir liste:
-
Skyblock
[*]Faction
[*]Creative
[*]Survival
[*]SpeedBuilders
[*]The Bridge
[*]Skywars
[*]Survival Games
[*]Eggwars
[*]Bedwars
[*]Skywars
[*]Bedwars
[*]Uhc Run
[*]Uhc Meetup
[*]Build Battle
[*]Katil kim
[*]Herobrine
[*]Arcade
[*]Arenapvp
- Yükselme dalgası - orijinal parti
- Deneysel dalga - Craftrise biraz delirmeye karar verdiğinde
- Gökyüzü dalgası - Gökyüzü tabanlı oyunlar
- PVP Dalgası - PVP tarzı oyunlara önem göstermeye başlıyor
- Outlier oyunları
Survival Games, Skyblock, Faction, WildSky, Creative
.Bunlar, Craftrise'ye yerleştirilen orijinal oyun dalgasıydı. Hepsi 2014 yılının sonunda oyun olarak tam zamanlı olarak faaliyete geçirildi. Bu oyunlar doğası gereği, çoğunlukla basitti. Hepsi, oyuncuların oyunlara girip nispeten hızlı turlar oynayabilecekleri, jetonlar kazanabilecekleri ve seviye öğeleri / ikramiyeleri artırabilecekleri basit veya var olmayan kit tabanlı sistemlere sahipti. (skyblock , faction ve creative dışında)
Özünde, bu, mini oyun sunucularında ilk kez kullanılacak benzersiz bir sistem - ayrı oyun parası - koydu. Kalan tüm büyük mini oyun sunucuları, diğer oyunlara uygulanmak üzere bir oyundan para kazanabileceğiniz evrensel bir para sistemini kullanıyor ve hala kullanıyor. CraftRise için öyle değil. Bu izole para sistemi, yalnızca CraftRİse üzerindeki oyunların geri kalanının değil, aynı zamanda oyun topluluklarının geliştirilmesine de zemin hazırladı. Her mini oyun için benzersiz bir para birimine sahip olarak, oyuncular bu toplulukları para kazanmaya ve daha rekabetçi olmaya teşvik ederek her seferinde bir oyuna odaklanmaya zorlandı.
İzole para sistemlerine ek olarak, oyunlar ayrıca Craftrise'de bulunabilecek türden kaliteyi de ortaya koyuyor. Sadece skor tahtasına bakıldığında, Craftrise'nin sunucularını sunma yönteminin o sırada diğer büyük mini oyun sunucularından önemli ölçüde farklı olduğu açıktır. Genel olarak kabul edilen tasarımdan bu sapma, daha sonra diğer oyunların geliştirilmesinde daha da büyük değişikliklere yol açtı.
.Bunlar, Craftrise'ye yerleştirilen orijinal oyun dalgasıydı. Hepsi 2014 yılının sonunda oyun olarak tam zamanlı olarak faaliyete geçirildi. Bu oyunlar doğası gereği, çoğunlukla basitti. Hepsi, oyuncuların oyunlara girip nispeten hızlı turlar oynayabilecekleri, jetonlar kazanabilecekleri ve seviye öğeleri / ikramiyeleri artırabilecekleri basit veya var olmayan kit tabanlı sistemlere sahipti. (skyblock , faction ve creative dışında)
Özünde, bu, mini oyun sunucularında ilk kez kullanılacak benzersiz bir sistem - ayrı oyun parası - koydu. Kalan tüm büyük mini oyun sunucuları, diğer oyunlara uygulanmak üzere bir oyundan para kazanabileceğiniz evrensel bir para sistemini kullanıyor ve hala kullanıyor. CraftRise için öyle değil. Bu izole para sistemi, yalnızca CraftRİse üzerindeki oyunların geri kalanının değil, aynı zamanda oyun topluluklarının geliştirilmesine de zemin hazırladı. Her mini oyun için benzersiz bir para birimine sahip olarak, oyuncular bu toplulukları para kazanmaya ve daha rekabetçi olmaya teşvik ederek her seferinde bir oyuna odaklanmaya zorlandı.
Diğer sunucu skor tablosu ile karşılaştırma:Rush, Minestrike, Saklambaç, BuildBattle, Turfwars, The Walls ve Herobrine Chamber.
Bir önceki dalgayı takiben, 2015'te başlayıp 2017'e kadar uzanan CraftRise, temelde orijinal dalgadan farklı oyunlar yayınlamaya başladı. Minigames mevcut oyunlardan bile daha kısa oyunlardı ve daha büyük bir kategoride birden fazla oyun içeriyordu. Rush, halihazırda mevcut olan diğer mini oyunlardan daha uzundu ve zaten popüler olan oyun modu Rush'ı devraldı. Sonra MineStrike, Saklambaç, Turfwars, TheWalls da geldi (ayrıca çarşı oyunları olarak BuildBattle ve Herobrine Chamber) ve hepsi burada sona erdi.
Bu dalga nihayetinde CraftRise deneyiydi. Önceden kurulmuş oyunlarından bazı çılgın fikirlere ayrılıyor. Bu oyunlar sadece 1-2 ay kaldıktan sonra silinmiştir.
Herobrine Chamber, bu süre zarfında sunucuya baya oyuncu çektikten sonra CraftRise oyunu durdurmuştur.
Aslına bakılırsa, CraftRise için tüm bu oyun geliştirme dönemi neredeyse tamamen deneyseldi ve bu oyunların hayatı çok uzun sürmedi zaten. Bununla birlikte, bu dalgadan sonra, 2 yıl boyunca nerdeyse hiç minigames eklemediler. Bu süre zarfında CraftRise , özel minigamesler ile deneyler yaptı.
Bir önceki dalgayı takiben, 2015'te başlayıp 2017'e kadar uzanan CraftRise, temelde orijinal dalgadan farklı oyunlar yayınlamaya başladı. Minigames mevcut oyunlardan bile daha kısa oyunlardı ve daha büyük bir kategoride birden fazla oyun içeriyordu. Rush, halihazırda mevcut olan diğer mini oyunlardan daha uzundu ve zaten popüler olan oyun modu Rush'ı devraldı. Sonra MineStrike, Saklambaç, Turfwars, TheWalls da geldi (ayrıca çarşı oyunları olarak BuildBattle ve Herobrine Chamber) ve hepsi burada sona erdi.
Bu dalga nihayetinde CraftRise deneyiydi. Önceden kurulmuş oyunlarından bazı çılgın fikirlere ayrılıyor. Bu oyunlar sadece 1-2 ay kaldıktan sonra silinmiştir.
Herobrine Chamber, bu süre zarfında sunucuya baya oyuncu çektikten sonra CraftRise oyunu durdurmuştur.
Aslına bakılırsa, CraftRise için tüm bu oyun geliştirme dönemi neredeyse tamamen deneyseldi ve bu oyunların hayatı çok uzun sürmedi zaten. Bununla birlikte, bu dalgadan sonra, 2 yıl boyunca nerdeyse hiç minigames eklemediler. Bu süre zarfında CraftRise , özel minigamesler ile deneyler yaptı.
Skywars, Bedwars, Eggwars
2015'te Skywars'ın Hypixel'de popüler olmasyıla birlikte, eskiden adı skywild olan oyun 13 ağustos 2015'te Skywars olarak değiştirildi ve sunucuya baya oyuncu kazandırdı. Bu oyunların tümü, sürekli bir problemden kurtulma olasılığı ile havada ufak platformlarda savaş fikriyle geliştirildi. Skywars'tan sonra, eggwars ve rush geldi, ancak 2017'de Hypixel'in bedwars'ı popüler olması nedeniyle Craftrise rush ismini bedwars yaparak oyunu değiştirdi.
Bu oyunlar büyüktü . Skywars piyasaya sürüldüğünde, hızlı bir şekilde sunucuda en çok oynanan oyun haline geldi. ve skywars'tan sonra rush çıktı rush baya büyük bir kitleye ulaştıktan sonra. Cubecraft'ta eggwars patlak verdi ve Craftrise sunucusuna eggwars ekledi ve kısa sürede sunucu'nun en çok oynanan oyunu oldu. Ancak Craftrise Rush'ı bedwars yaptıktan sonra, Eggwars'ın yeri sallanmaya başladı. 2020'de ise Eggwars'ın kitlesi düşmesi ile Bedwars sunucunun en çok oynanan oyunu olmuştu.
2015'te Skywars'ın Hypixel'de popüler olmasyıla birlikte, eskiden adı skywild olan oyun 13 ağustos 2015'te Skywars olarak değiştirildi ve sunucuya baya oyuncu kazandırdı. Bu oyunların tümü, sürekli bir problemden kurtulma olasılığı ile havada ufak platformlarda savaş fikriyle geliştirildi. Skywars'tan sonra, eggwars ve rush geldi, ancak 2017'de Hypixel'in bedwars'ı popüler olması nedeniyle Craftrise rush ismini bedwars yaparak oyunu değiştirdi.
Bu oyunlar büyüktü . Skywars piyasaya sürüldüğünde, hızlı bir şekilde sunucuda en çok oynanan oyun haline geldi. ve skywars'tan sonra rush çıktı rush baya büyük bir kitleye ulaştıktan sonra. Cubecraft'ta eggwars patlak verdi ve Craftrise sunucusuna eggwars ekledi ve kısa sürede sunucu'nun en çok oynanan oyunu oldu. Ancak Craftrise Rush'ı bedwars yaptıktan sonra, Eggwars'ın yeri sallanmaya başladı. 2020'de ise Eggwars'ın kitlesi düşmesi ile Bedwars sunucunun en çok oynanan oyunu olmuştu.
The Bridge, UHC Run, Uhc Meetup ve ArenaPvP
Nihayet, CraftRise oyun geliştirmenin dördüncü ve son büyük dalgasına ulaşıyoruz. Bu, 2019'da başlayan ve halen devam eden dalgadır. Buradaki ana özellik, başlıktan da anlaşılacağı gibi PVPdir. PVP, mutlaka insanların oyunda iyi olması anlamına gelmez, bunun yerine herkesin herkesle aynı öğeleri ve başlangıç noktasını almasıdır. Önceden, sunucudaki oyunların ana kısmı zengin olmak, istediğiniz şeyler için öğütmek, sınıfları veya ikramiyeleri yükseltmek ve maçlarda insanlara üstünlük sağlamaktı. Ancak bu dalga ile CraftRise, bu eşitsizliği ortadan kaldırdı ve herkesin bir oyuna katılmasına izin verdi ve oynamaya harcanan zamana bakılmaksızın, teçhizat açısından herkesle eşit düzeyde olacaktı.
Bu dalga, Gökyüzü'in sonunda bedwars'ın piyasaya sürülmesiyle başladı ve kısa süre sonra UHC Run sunucuya eklendi. UHC Meetup, 2018'de lobi'nin değişmesiyle birlikte halka açıldı. ondan sonra Hypixel'de ünlü olan The Bridge oyunu 2 ay gibi kısa bir sürede CraftRise'ye eklenmişti .CraftRise daha fazla oyun yaratmaya devam ederken, 2018'den beri istenilen ArenaPvp'yi eklemişti. Bu yeni oyunlar artık oyun mağazalarında insanlar için "geçici" yükseltmelerle sunuluyor. Yeni ve eski oyuncuların ne kadar süredir oynadıklarına bakılmaksızın oyunların keyfini çıkarmasına izin verdiği için bu dalganın uzun süre devam etmesi muhtemeldir.
Nihayet, CraftRise oyun geliştirmenin dördüncü ve son büyük dalgasına ulaşıyoruz. Bu, 2019'da başlayan ve halen devam eden dalgadır. Buradaki ana özellik, başlıktan da anlaşılacağı gibi PVPdir. PVP, mutlaka insanların oyunda iyi olması anlamına gelmez, bunun yerine herkesin herkesle aynı öğeleri ve başlangıç noktasını almasıdır. Önceden, sunucudaki oyunların ana kısmı zengin olmak, istediğiniz şeyler için öğütmek, sınıfları veya ikramiyeleri yükseltmek ve maçlarda insanlara üstünlük sağlamaktı. Ancak bu dalga ile CraftRise, bu eşitsizliği ortadan kaldırdı ve herkesin bir oyuna katılmasına izin verdi ve oynamaya harcanan zamana bakılmaksızın, teçhizat açısından herkesle eşit düzeyde olacaktı.
Bu dalga, Gökyüzü'in sonunda bedwars'ın piyasaya sürülmesiyle başladı ve kısa süre sonra UHC Run sunucuya eklendi. UHC Meetup, 2018'de lobi'nin değişmesiyle birlikte halka açıldı. ondan sonra Hypixel'de ünlü olan The Bridge oyunu 2 ay gibi kısa bir sürede CraftRise'ye eklenmişti .CraftRise daha fazla oyun yaratmaya devam ederken, 2018'den beri istenilen ArenaPvp'yi eklemişti. Bu yeni oyunlar artık oyun mağazalarında insanlar için "geçici" yükseltmelerle sunuluyor. Yeni ve eski oyuncuların ne kadar süredir oynadıklarına bakılmaksızın oyunların keyfini çıkarmasına izin verdiği için bu dalganın uzun süre devam etmesi muhtemeldir.
Yani şimdilik CraftRise oyun geliştirme tarihi ile ilgili hepsi bu. Bu, iki bölümlü olacak ve önümüzdeki birkaç gün içinde, oyunların gelişiminin önümüzdeki yıllarda büyük olasılıkla nereye yol açacağını tartışacak ve aynı zamanda CraftRise oyun sürümlerinin tam ve tam bir zaman çizelgesini de içerecek başka bir konu olacak. Bu ileti dizisinde herhangi bir sorun olduğunu fark ettiyseniz, lütfen bana söyleyin ve zaten yayınlanmışsa, bundan da bahsetmeyin, ona ulaşacağım.
Yarın yada başka gün görüşmek üzere hoşçakalın.