[ÜCRETSİZ!] ÇEKİLİŞ SİSTEMİ | Oyuncularınız paralarını ve eşyalarını çekilişle dağıtabilir.

Slashed

Oduncu
Katılım
20 Eyl 2022
Mesajlar
2
Beğeni
1
Puanları
455
17519


Merhaba değerli forum üyeleri, sizlere basit ve kullanışlı çekiliş skriptini tanıtacağım.
Bu benim ilk forumum. Bir eksiklik varsa lütfen mazur görün. :)


Bu sistem sayesinde oyuncularınız belirlenen limitler arasında para, eşya ve yönetici çekilişi yapabilirler.
Para ve eşya çekilişlerinde çekilişi yapan oyuncudan alıp çekilişi kazanan oyuncuya otomatik olarak sistem teslim eder.
Para çekilişinde VIP üyelerinize özel ekstra limit özelliği bulunmaktadır. (cekilis.vip)
Eşya çekilişindeyse sunucunuzda belirlediğiniz özel renkli isimlerdeki(forum için mor(&5) renk belirlendi.) eşyaları çekilişle verilebilir.
Yönetici çekilişini OP üyeler yapabilir ve ödülü sunucu yetkilileri kendileri manuel olarak teslim etmeleri gerekir.

Skript 1.16.5 sürümünde test edilmiş ve herhangi bir sorun tespit edilmemiştir.


Sisteme Dair Görseller

17520


17521


17522


17523


17524


17525


17526


17527


17528


Kod:
options:
    prefix: &6Sunucu &8»
    oyuncu_min_para: 10 # oyuncuların para çekilişi yaparkenki en küçük değer
    oyuncu_max_para: 100 # oyuncuların para çekilişi yaparkenki en büyük değer. Daha büyük bir değeri "cekilis.vip" yetkisine sahip olan oyuncular yapabilir.
    vip_max_para: 250 # "cekilis.vip" permine sahip olan oyuncuların çekiliş yapabileceği en büyük para değeri
    cekilis_bekleme_süresi: 10 #saniye

command /çekiliş [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 is not set:
            if player is not op:
                send "", "{@prefix} &eÇekiliş Sistemi", "", "&8- &e/çekiliş para &8(&fmin: {@oyuncu_min_para} &8- &fmax: {@oyuncu_max_para} &8- &fVIP max: {@vip_max_para})", "&8- &e/çekiliş el &8(&fmor olan eşyalar&8)" to player
            else:
                send "", "{@prefix} &eÇekiliş Sistemi", "", "&8- &e/çekiliş para &8(&fmin: {@oyuncu_min_para} &8- &fmax: {@oyuncu_max_para} &8- &fVIP max: {@vip_max_para})", "&8- &e/çekiliş el &8(&fmor olan eşyalar&8)", "&8- &e/çekiliş yönetici &8(&fçekiliş&8)", "" to player
        if arg-1 is "para":
            if arg-2 is set:
                if {cekilis} is not set:
                    set {_x} to arg-2 parsed as integer
                    if {_x} is integer:
                        if player's balance >= {_x}:
                            if {_x} >= {@oyuncu_min_para}:
                                if {_x} <= {@oyuncu_max_para}:
                                    set {cekilis} to true
                                    remove {_x} from player's balance
                                    broadcast "{@prefix} &e%player% &fadlı oyuncu &a%{_x}%TL'lik &fçekiliş başlattı!"
                                    loop 5 times:
                                        broadcast "{@prefix} &fÇekilişe &e%6-loop-number% &fsaniye kaldı!"
                                        wait 1 second
                                    loop all players:
                                        add loop-player to {_x::*}   
                                        set {_y} to random element of {_x::*}
                                    broadcast "{@prefix} &fÇekilişi &e%{_y}% &fkazandı!"   
                                    add {_x} to {_y}'s balance
                                    set {cekilis::sure} to {@cekilis_bekleme_süresi}
                                    set {cekilis::bitti} to true
                                    loop {cekilis::sure} times:
                                        wait 1 second
                                        remove 1 from {cekilis::sure}
                                    delete {cekilis}
                                    delete {cekilis::bitti}
                                else if {_x} > {@oyuncu_max_para}:               
                                    if player has permission "cekilis.vip":
                                        if {_x} <= {@vip_max_para}:
                                            set {cekilis} to true
                                            remove {_x} from player's balance
                                            broadcast "{@prefix} &e%player% &fadlı oyuncu &a%{_x}%TL'lik &fçekiliş başlattı!"
                                            loop 5 times:
                                                broadcast "{@prefix} &fÇekilişe &e%6-loop-number% &fsaniye kaldı!"
                                                wait 1 second
                                            loop all players:
                                                add loop-player to {_x::*}   
                                                set {_y} to random element of {_x::*}
                                            broadcast "{@prefix} &fÇekilişi &e%{_y}% &fkazandı!"   
                                            add {_x} to {_y}'s balance
                                            set {cekilis::sure} to {@cekilis_bekleme_süresi}
                                            set {cekilis::bitti} to true
                                            loop {cekilis::sure} times:
                                                wait 1 second
                                                remove 1 from {cekilis::sure}
                                            delete {cekilis}
                                            delete {cekilis::bitti}
                                    else:
                                        send "{@prefix} &fÇekilişe en fazla &e{@oyuncu_max_para}TL &fyatırabilirsiniz.", "{@prefix} &fDaha fazla tutarlı para çekilişi için &aVIP üyelik &fsatın alın." to player
                            else:
                                send "{@prefix} &fGirdiğin değer &e{@oyuncu_min_para}TL &folmalı." to player
                        else:
                            send "{@prefix} &e%{_x}%TL'lik &fçekiliş yapmak için yeteri kadar paran yok!"
                    else:
                        send "{@prefix} &fGirdiğiniz değer bir sayı olmalı." to player

                else if {cekilis::bitti} is set:
                    send "{@prefix} &fSonraki çekiliş için &e%{cekilis::sure}% saniye &fbeklemelisin." to player
                else:
                    send "{@prefix} &fZaten aktif bir çekiliş var, lütfen bekle." to player
            else:
                send "{@prefix} &e/çekiliş para &8(&f{@oyuncu_min_para}&8/&f{@oyuncu_max_para}&8/&f&l{@vip_max_para}&8)" to player
        if arg-1 is "el":
            if {cekilis} is not set:
                if name of tool contain "&5":
                    set {cekilis} to true
                    set {_x} to player's tool
                    broadcast "{@prefix} &e%player% &fadlı oyuncu &a%name of tool% &fçekilişi başlattı!"
                    remove player's tool from player's inventory
                    loop 5 times:
                        broadcast "{@prefix} &fÇekilişe &e%6-loop-number% &fsaniye kaldı!"
                        wait 1 second
                    loop all players:
                        add loop-player to {_x::*}   
                        set {_y} to random element of {_x::*}
                    broadcast "{@prefix} &fÇekilişi &e%{_y}% &fkazandı!"   
                    give {_x} to {_y}
                    set {cekilis::sure} to {@cekilis_bekleme_süresi}
                    set {cekilis::bitti} to true
                    loop {cekilis::sure} times:
                        wait 1 second
                        remove 1 from {cekilis::sure}
                    delete {cekilis}
                    delete {cekilis::bitti}
                else:
                    send "{@prefix} &fElindeki eşyanın &5mor &folması gerekiyor."
            else if {cekilis::bitti} is set:
                send "{@prefix} &fSonraki çekiliş için &e%{cekilis::sure}% saniye &fbeklemelisin." to player
            else:
                send "{@prefix} &fZaten aktif bir çekiliş var, lütfen bekle."
        if arg-1 is "yönetici":
            if player is an op:
                if arg-2 is set:
                    broadcast "{@prefix} &e%player% &fadlı yetkili &a%arg-2% &fçekilişi başlattı!"
                    loop 5 times:
                        broadcast "{@prefix} &a%arg-2% &fçekilişine &e%6-loop-number% &fsaniye kaldı!"
                        wait 1 second
                    loop all players:
                        add loop-player to {_x::*}   
                        set {_y} to random element of {_x::*}
                    broadcast "{@prefix} &a%arg-2% &fçekilişini &e%{_y}% &fkazandı!"
 

XoreXTago

Oduncu
Katılım
24 Ağu 2023
Mesajlar
1
Beğeni
0
Puanları
10
what happened, why do you want so many management teams involved?
 
Üst