- Katılım
- 20 Eyl 2022
- Mesajlar
- 2
- Beğeni
- 1
- Puanları
- 455
Merhaba değerli forum üyeleri, sizlere basit ve kullanışlı çekiliş skriptini tanıtacağım.
Bu benim ilk forumum. Bir eksiklik varsa lütfen mazur görün.
Bu sistem sayesinde oyuncularınız belirlenen limitler arasında para, eşya ve yönetici çekilişi yapabilirler.
Para ve eşya çekilişlerinde çekilişi yapan oyuncudan alıp çekilişi kazanan oyuncuya otomatik olarak sistem teslim eder.
Para çekilişinde VIP üyelerinize özel ekstra limit özelliği bulunmaktadır. (cekilis.vip)
Eşya çekilişindeyse sunucunuzda belirlediğiniz özel renkli isimlerdeki(forum için mor(&5) renk belirlendi.) eşyaları çekilişle verilebilir.
Yönetici çekilişini OP üyeler yapabilir ve ödülü sunucu yetkilileri kendileri manuel olarak teslim etmeleri gerekir.
Skript 1.16.5 sürümünde test edilmiş ve herhangi bir sorun tespit edilmemiştir.
Sisteme Dair Görseller
Kod:
options:
prefix: &6Sunucu &8»
oyuncu_min_para: 10 # oyuncuların para çekilişi yaparkenki en küçük değer
oyuncu_max_para: 100 # oyuncuların para çekilişi yaparkenki en büyük değer. Daha büyük bir değeri "cekilis.vip" yetkisine sahip olan oyuncular yapabilir.
vip_max_para: 250 # "cekilis.vip" permine sahip olan oyuncuların çekiliş yapabileceği en büyük para değeri
cekilis_bekleme_süresi: 10 #saniye
command /çekiliş [<text>] [<text>]:
trigger:
if arg-1 is not set:
if player is not op:
send "", "{@prefix} &eÇekiliş Sistemi", "", "&8- &e/çekiliş para &8(&fmin: {@oyuncu_min_para} &8- &fmax: {@oyuncu_max_para} &8- &fVIP max: {@vip_max_para})", "&8- &e/çekiliş el &8(&fmor olan eşyalar&8)" to player
else:
send "", "{@prefix} &eÇekiliş Sistemi", "", "&8- &e/çekiliş para &8(&fmin: {@oyuncu_min_para} &8- &fmax: {@oyuncu_max_para} &8- &fVIP max: {@vip_max_para})", "&8- &e/çekiliş el &8(&fmor olan eşyalar&8)", "&8- &e/çekiliş yönetici &8(&fçekiliş&8)", "" to player
if arg-1 is "para":
if arg-2 is set:
if {cekilis} is not set:
set {_x} to arg-2 parsed as integer
if {_x} is integer:
if player's balance >= {_x}:
if {_x} >= {@oyuncu_min_para}:
if {_x} <= {@oyuncu_max_para}:
set {cekilis} to true
remove {_x} from player's balance
broadcast "{@prefix} &e%player% &fadlı oyuncu &a%{_x}%TL'lik &fçekiliş başlattı!"
loop 5 times:
broadcast "{@prefix} &fÇekilişe &e%6-loop-number% &fsaniye kaldı!"
wait 1 second
loop all players:
add loop-player to {_x::*}
set {_y} to random element of {_x::*}
broadcast "{@prefix} &fÇekilişi &e%{_y}% &fkazandı!"
add {_x} to {_y}'s balance
set {cekilis::sure} to {@cekilis_bekleme_süresi}
set {cekilis::bitti} to true
loop {cekilis::sure} times:
wait 1 second
remove 1 from {cekilis::sure}
delete {cekilis}
delete {cekilis::bitti}
else if {_x} > {@oyuncu_max_para}:
if player has permission "cekilis.vip":
if {_x} <= {@vip_max_para}:
set {cekilis} to true
remove {_x} from player's balance
broadcast "{@prefix} &e%player% &fadlı oyuncu &a%{_x}%TL'lik &fçekiliş başlattı!"
loop 5 times:
broadcast "{@prefix} &fÇekilişe &e%6-loop-number% &fsaniye kaldı!"
wait 1 second
loop all players:
add loop-player to {_x::*}
set {_y} to random element of {_x::*}
broadcast "{@prefix} &fÇekilişi &e%{_y}% &fkazandı!"
add {_x} to {_y}'s balance
set {cekilis::sure} to {@cekilis_bekleme_süresi}
set {cekilis::bitti} to true
loop {cekilis::sure} times:
wait 1 second
remove 1 from {cekilis::sure}
delete {cekilis}
delete {cekilis::bitti}
else:
send "{@prefix} &fÇekilişe en fazla &e{@oyuncu_max_para}TL &fyatırabilirsiniz.", "{@prefix} &fDaha fazla tutarlı para çekilişi için &aVIP üyelik &fsatın alın." to player
else:
send "{@prefix} &fGirdiğin değer &e{@oyuncu_min_para}TL &folmalı." to player
else:
send "{@prefix} &e%{_x}%TL'lik &fçekiliş yapmak için yeteri kadar paran yok!"
else:
send "{@prefix} &fGirdiğiniz değer bir sayı olmalı." to player
else if {cekilis::bitti} is set:
send "{@prefix} &fSonraki çekiliş için &e%{cekilis::sure}% saniye &fbeklemelisin." to player
else:
send "{@prefix} &fZaten aktif bir çekiliş var, lütfen bekle." to player
else:
send "{@prefix} &e/çekiliş para &8(&f{@oyuncu_min_para}&8/&f{@oyuncu_max_para}&8/&f&l{@vip_max_para}&8)" to player
if arg-1 is "el":
if {cekilis} is not set:
if name of tool contain "&5":
set {cekilis} to true
set {_x} to player's tool
broadcast "{@prefix} &e%player% &fadlı oyuncu &a%name of tool% &fçekilişi başlattı!"
remove player's tool from player's inventory
loop 5 times:
broadcast "{@prefix} &fÇekilişe &e%6-loop-number% &fsaniye kaldı!"
wait 1 second
loop all players:
add loop-player to {_x::*}
set {_y} to random element of {_x::*}
broadcast "{@prefix} &fÇekilişi &e%{_y}% &fkazandı!"
give {_x} to {_y}
set {cekilis::sure} to {@cekilis_bekleme_süresi}
set {cekilis::bitti} to true
loop {cekilis::sure} times:
wait 1 second
remove 1 from {cekilis::sure}
delete {cekilis}
delete {cekilis::bitti}
else:
send "{@prefix} &fElindeki eşyanın &5mor &folması gerekiyor."
else if {cekilis::bitti} is set:
send "{@prefix} &fSonraki çekiliş için &e%{cekilis::sure}% saniye &fbeklemelisin." to player
else:
send "{@prefix} &fZaten aktif bir çekiliş var, lütfen bekle."
if arg-1 is "yönetici":
if player is an op:
if arg-2 is set:
broadcast "{@prefix} &e%player% &fadlı yetkili &a%arg-2% &fçekilişi başlattı!"
loop 5 times:
broadcast "{@prefix} &a%arg-2% &fçekilişine &e%6-loop-number% &fsaniye kaldı!"
wait 1 second
loop all players:
add loop-player to {_x::*}
set {_y} to random element of {_x::*}
broadcast "{@prefix} &a%arg-2% &fçekilişini &e%{_y}% &fkazandı!"