- Katılım
- 3 Nis 2020
- Mesajlar
- 14
- Beğeni
- 3
- Puanları
- 30
Administrator beyciklerimiz iki farklı şikayet konumu sildi. Özgürce konu açamayacaksak açmayalım bu forumda konu =) @DarelSprings
Post kasmaya mı geldin?Forum olarak değilde CraftRise sitesinden "Destek" bölümünden yazabilirsin
Öyle bir amacın yoksa ya girdiğin konuların içeriğini okumuyorsun bot gibi kopyala yapıştır yapıyorsun ya da tabiri caizse körsün.öyle bir amacım yok
Şikayetlerde zaten craftrise.tc/destek'ten bahsediyorum. Konuları silen yetkili arkadaşımız (probably Raufai) diğer yetkili arkadaşlarına ve kendisine toz kondurmamaya çalışıyor. Örneğin daha yeni yeni bir bug bildirdim bir oyuncunun parasının tamamını kendine geçirebilecek olan. Üstünden 5 güncelleme falan geçti hala aynı. Oyuna şapka getirmeye devam =)
Destek sistemi üzerinden bildirilen hatalar zaten en kısa sürede çözülüyor. Günde yüzlerce talep geldiği için geç fark edilebiliyor. Bu durumda sizin biraz sabırlı olmanız ve anlayış göstermeniz gerekmekte. Ek olarak tüm hata bildirimleri yeterince umursanıyor. Umursanmamış olsa şu an sunucu içerisinde tonlarca hata olurdu. Eğer bir bildiğiniz varsa, destek talebi açmanızı ve sakin kalarak, bu kadar abartmamanızı öneririm. İyi forumlar!Öyle bir amacın yoksa ya girdiğin konuların içeriğini okumuyorsun bot gibi kopyala yapıştır yapıyorsun ya da tabiri caizse körsün.
Bug bildirdiğimiz destek talebinin dikkate alınması için ismimin üstlerde falan olması lazım sanırım =) Birkaç tane daha bug var elimde önemli derecede ama zaten umursanmayacağı için destek talebi açmakla uğraşmayacağım.
Ha bu arada Riseclient'i tasarlayan kişiye bir sorum var. Riseclient içinde trojandownloader olmasının sebebi nedir? Hangi mantıkla kullanılıyor?
Daha destek taleplerinin nasıl cevaplandığını gördüğünü bile sanmıyorum. Umarım forumda doğrusu ne diye konu açan çocuk gibi "binlerce talep geliyor hangi birine yetişsinlerrr" tarzında bir düşünce sahibi değilsindir. Vaov binlerce talep geliyor ve Türkiye'deki en iyi sunucu mu? Binlerce talep gelmesine imkan bile vermiyorum tahminim 150 talep geliyordur. Sunucuyu savunurken bile kötüye götürüyorsunuz yok şu kadar talep geliyor onlarla nasıl ilgilensinler diye. Destek sistemi yapılıyorsa buradan gerekli olan desteği almak zorundayız.Destek sistemi üzerinden bildirilen hatalar zaten en kısa sürede çözülüyor. Günde yüzlerce talep geldiği için geç fark edilebiliyor. Bu durumda sizin biraz sabırlı olmanız ve anlayış göstermeniz gerekmekte. Ek olarak tüm hata bildirimleri yeterince umursanıyor. Umursanmamış olsa şu an sunucu içerisinde tonlarca hata olurdu. Eğer bir bildiğiniz varsa, destek talebi açmanızı ve sakin kalarak, bu kadar abartmamanızı öneririm. İyi forumlar!
Güzel bir ortam fakat tabiri caizse kafası çalışmayan kişiler yetkili yapılmış.Bu konuyla alakalı değil ama, CraftRise ekibi biraz adaletsiz.