- Katılım
- 30 May 2019
- Mesajlar
- 86
- Beğeni
- 49
- Puanları
- 1,505
//BERK
Son Sürüm Yayında... [ V5 VİP SCRİPT ]
Java:
command /oyla <integer> <text>:
permission: oylama.yap
permission message: &fBilinmeyen Komut.
usage: &6/oyla &e<Sure> <Konu>
trigger:
set {yes} to 0
set {no} to 0
loop all players:
set {oyla.%loop-player%} to false
broadcast "&8[&aOYLAMA&8] &e%player% &fAdlı Yetkili Oylama Başlattı !"
broadcast ""
broadcast "&8[&aSORU&8] &e%arg-2%"
broadcast ""
broadcast "&8[&aOYLAMA&8] &fKabul Etmek İçin &a/evet&f, Reddetmek İçin &c/hayır &fYazınız"
broadcast ""
broadcast "&8[&aZaman&8] &fOylamanın Bitmesine Kalan Süre &e%arg-1%&f Saniye"
set {OylamaBitis} to true
loop arg-1 times:
wait 1 second
broadcast "&8[&eOYLAMA&8] &fOylama Tamamlandı !"
broadcast ""
broadcast "&8[&eOYLAMA&8] &aEvet &fSayısı &a%{yes}%"
broadcast ""
broadcast "&8[&eOYLAMA&8] &cHayır &fSayısı &c%{no}%"
set {OylamaBitis} to false
command /evet:
trigger:
if {OylamaBitis} is true:
if {oyla.%player%} is false:
add 1 to {yes}
message "&8[&aOYLAMA&8] &fOyunu Başarıyla Kullandın"
set {oyla.%player%} to true
else:
message "&8[&aOYLAMA&8] &cZaten Oyunu Kullandın?"
else:
message "&8[&aOYLAMA&8] &cŞu Anda Bir Oylama Yok !"
command /hayır:
trigger:
if {OylamaBitis} is true:
if {oyla.%player%} is false:
add 1 to {no}
message "&8[&aOYLAMA&8] &fOyunu Başarıyla Kullandın"
set {oyla.%player%} to true
else:
message "&8[&aOYLAMA&8] &cZaten Oyunu Kullandın?"
else:
message "&8[&aOYLAMA&8] &cŞu Anda Bir Oylama Yok !"
Son Sürüm Yayında... [ V5 VİP SCRİPT ]