- Katılım
- 1 Haz 2019
- Mesajlar
- 9
- Beğeni
- 1
- Puanları
- 10
Merhaba, aşağıda vermiş olduğum skriptler roleplay için uygun skriptlerdir, ayrıca ne işe yaradıkları başlıklarında yazmaktadır.
Modern hayatı ele alan rol sunucuları için sohbet skriptidir.
Roleplay'da kullanılan tüm sohbet komutları bulunmaktadır.
Karakter adı vermek için /rpgisim <oyuncu> <adı soyadı> kullanınız.
Normal Sohbet: Konuşma sohbetidir, 15 blok etrafınızdakiler görebilir.
/me <hareket>: Emote komutudur, hareketi belirtir. 20 blok etrafınızdakiler görebilir.
/do <durum>: Emote komutudur, durum belirtir. 20 blok etrafınızdakiler görebilir.
/c <mesaj>: Kısık sesle konuşma komutudur, 4 blok etrafınızdakiler görebilir.
/w <oyuncu> <mesaj>: Fısıldama komutudur, oyuncu ile aranızda 4 blok mesafe olmalıdır.
/s <mesaj>: Bağırma komutudur, 25 blok etrafınızdakiler görebilir.
/b veya /ooc <mesaj>: OOC sohbet komutudur, 25 blok etrafınızdakiler görebilir.
Modern hayatı ele alan roleplay sunucuları için kasa taşıma skriptidir.
Oyuncular belli bir yerden rastgele bir yere kasa taşıyarak,
$50-250 arası rastgele miktarda bir para kazanmaktadır.
((Skripti kendinize göre düzenlemezseniz çalışmaz.))
Skriptteki alanlar wg'ye göre hazırlanmıştır. Kendinize göre düzenleyiniz.
/kasa başla: Kasaya başlanacak yerde yazacağınız komuttur. Rastgele bir yer söyler.
/kasa bitir: Kasayı aldıktan sonra belirtilen yere götürdüğünüzde bu komutu yazın.
Modern hayatı ele alan rol sunucuları için baygınlık skripti.
Öldüğünüzde 60 saniye boyunca hareket edemezsiniz.
Üstünüzde BAYGIN diye bir hologram yazısı çıkar.
Modern hayatı ele alan rol sunucuları için telsiz sistemidir.
Bir frekans içerisindeki oyuncuların telsizle konuşmasını sağlar.
Önceden paylaştığım Roleplay Sohbet skripti ile çalışmaktadır.
((Sohbet skriptimi kullanmazsanız skriptte düzenlemeler yapmalısınız.))
/telsizal: Bu komutla $1000 karşılığında bir telsiz alabilirsiniz.
/frekans gir <1000-10000 arası bir frekans>: Bu komutla frekans girin.
/frekans çık: Bu komutla bulunduğunuz frekanstan çıkabilirsiniz.
/t <mesaj>: Bu komutla frekans içerisindekilere mesaj gönderebilirsiniz.
((5 bloktan yakın oyuncular telsiz konuşmalarınızı görebilmektedir.))
Modern hayatı ele alan rol sunucuları için kelepçe skriptidir.
Normalde meslek skriptime göre ayarlıydı, ancak o skripti
vermeyeceğim için kendinize göre düzeltebilirsiniz.
Mesela sadece polis adlı grubun kullanmasını sağlayabilirsiniz.
/kelepçe <oyuncu>: Birisini kelepçeleyebilirsiniz, aranızda 4 blok,
ve daha az mesafe olmalıdır. Kelepçelediğiniz kişi yavaş hareket eder.
Modern hayatı ele alan rol sunucuları için tedavi skriptidir.
Normalde meslek skriptime göre ayarlıydı, ancak o skripti
vermeyeceğim için kendinize göre düzeltebilirsiniz.
Mesela sadece doktor adlı grubun kullanmasını sağlayabilirsiniz.
/tedavi ol: $50 karşılığında hastane adlı wgde tedavi olursunuz.
/tedavi et <oyuncu>: Doktorlar için tedavi etme komutudur.
Modern hayatı ele alan rol sunucuları için reklam verme skriptidir.
Oyuncular ücretli reklam verir. Haberciler reklamı onaylarsa reklamın
duyurusu yapılır. Normalde meslek skriptime göre ayarlıydı, ancak o skripti
vermeyeceğim için kendinize göre düzeltebilirsiniz.
/reklam ver <reklam>: $250 karşılığında bir reklam verirsiniz.
/reklam liste: Haberciler için reklam listesini açar.
/reklam onay <oyuncu>: Oyuncunun reklamını yayınlar.
Modern hayatı ele alan rol sunucuları için balık tutma skriptidir.
Oyuncularınız yem alarak balık tutup balıkları satarak para kazanabilir.
((Skriptteki bölgeler wglere göre ayarlanmıştır, düzenleyiniz.))
/balık yem: Bu komut ile yem çeşitlerini inceleyebilirsiniz.
/balık yemal: Bu komut ile 10 adet yem alabilirsiniz.
/balık sat: Bu komut ile envanterinizdeki balıkları satarsınız.
/balık tut: Denize doğru bakarak kullanırsanız belli bir şans ile balık tutarsınız.
Silahlar: M1911, Makarov, MP5, SVD, AK-47 ((Kendinize göre düzenleyebilirsiniz.))
Silahınızın mermisi biterse otomatik olarak varsa envanterinizdeki şarjör ile doldurulur.
Silah sesleri bulunur. Kaynak paketine göre ayarlıdır, kendinize göre ayarlayınız.
Geri tepme bulunur, ateş ettiğinizde 0.01 hızda geriye doğru itilirsiniz.
Gerekenler: Skript, skQuery, SkRayFall, Vault, Ekonomi Eklentisi
/silahal <silah>: Bu komut ile silah alabilirsiniz.
/mermial <silah>: Bu komut ile silaha mermi alabilirsiniz.
/şarjöral <silah>: Silah için mermi dolusu şarjör alırsınız.
Skriptler bu kadardı, işinize yaradıysa ne mutlu bana! İyi günlerde kullanın...
Modern hayatı ele alan rol sunucuları için sohbet skriptidir.
Roleplay'da kullanılan tüm sohbet komutları bulunmaktadır.
Karakter adı vermek için /rpgisim <oyuncu> <adı soyadı> kullanınız.
Normal Sohbet: Konuşma sohbetidir, 15 blok etrafınızdakiler görebilir.
/me <hareket>: Emote komutudur, hareketi belirtir. 20 blok etrafınızdakiler görebilir.
/do <durum>: Emote komutudur, durum belirtir. 20 blok etrafınızdakiler görebilir.
/c <mesaj>: Kısık sesle konuşma komutudur, 4 blok etrafınızdakiler görebilir.
/w <oyuncu> <mesaj>: Fısıldama komutudur, oyuncu ile aranızda 4 blok mesafe olmalıdır.
/s <mesaj>: Bağırma komutudur, 25 blok etrafınızdakiler görebilir.
/b veya /ooc <mesaj>: OOC sohbet komutudur, 25 blok etrafınızdakiler görebilir.
Kod:
command /rpgisim [<player>] [<text>]:
trigger:
if player is op:
if arg 1 is set:
if arg 2 is set:
set {rpg::isim::%arg-1%} to arg 2
send "Başarıyla %arg-1% adlı oyuncunun adı %arg-2% olarak belirlendi."
else:
send "Oyuncu için bir isim belirleyiniz."
else:
send "İsim vereceğiniz oyuncunun adını yazınız."
else:
send "Bunu yapmak için gerekli yetkiniz yok."
on chat:
cancel event
loop all players in radius 15 of player:
send "&e%{rpg::isim::%player%}%&8: &7%uncolored message%" to loop-player
command /s [<text>]:
trigger:
if arg 1 is set:
loop all players in radius 25 of player:
send "&4[&cBağır&4] &e%{rpg::isim::%player%}%&8: &7%uncolored arg-1%!" to loop-player
command /c [<text>]:
trigger:
if arg 1 is set:
loop all players in radius 4 of player:
send "&2[&aKısıkses&2] &e%{rpg::isim::%player%}%&8: &7%uncolored arg-1%" to loop-player
command /w [<player>] [<text>]:
trigger:
if arg 1 is set:
if distance between the player and arg-1 is smaller than 4:
send "&8[&7Fısıldama&8] &e%{rpg::isim::%player%}%&8: &7%uncolored arg-2%"
send "&8[&7Fısıldama&8] &e%{rpg::isim::%player%}%&8: &7%uncolored arg-2%" to arg-1
command /me [<text>]:
trigger:
if arg 1 is set:
loop all players in radius 20 of player:
send "&5* %{rpg::isim::%player%}% %uncolored arg-1%" to loop-player
command /do [<text>]:
trigger:
arg 1 is set:
loop all players in radius 20 of player:
send "&a* %uncolored arg-1% &2((&a%{rpg::isim::%player%}%&2))" to loop-player
command /b [<text>]:
aliases: ooc
trigger:
arg 1 is set:
if player is op:
loop all players in radius 25 of player:
send "&4((%{rpg::isim::%player%}% - %player%))&7: &f%uncolored arg-1%" to loop-player
else:
loop all players in radius 25 of player:
send "&f((%{rpg::isim::%player%}% - %player%)): &7%uncolored arg-1%" to loop-player
Modern hayatı ele alan roleplay sunucuları için kasa taşıma skriptidir.
Oyuncular belli bir yerden rastgele bir yere kasa taşıyarak,
$50-250 arası rastgele miktarda bir para kazanmaktadır.
((Skripti kendinize göre düzenlemezseniz çalışmaz.))
Skriptteki alanlar wg'ye göre hazırlanmıştır. Kendinize göre düzenleyiniz.
/kasa başla: Kasaya başlanacak yerde yazacağınız komuttur. Rastgele bir yer söyler.
/kasa bitir: Kasayı aldıktan sonra belirtilen yere götürdüğünüzde bu komutu yazın.
Kod:
command /kasa [<text>]:
trigger:
if arg 1 is "başla":
if {kasa::%player%} isn't set:
if "%region at player%" contains "kasa1":
set {kasa::%player%} to true
if chance of 20%:
set {kasa::%player%::yer} to "Market"
else if chance of 20%:
set {kasa::%player%::yer} to "Belediye"
else if chance of 20%:
set {kasa::%player%::yer} to "Banka"
else if chance of 20%:
set {kasa::%player%::yer} to "Hastane"
else:
set {kasa::%player%::yer} to "Haber Merkezi"
send "&aKasa &7alındı, şimdi kasayı &a%{kasa::%player%::yer}% &7alanına götürmelisiniz."
send "&7Kasayı &a%{kasa::%player%::yer}%e &7götürdükten sonra &a/kasa bitir &7 komutu ile kasayı teslim edip &a50 - 250 Rub &7arası para kazanabilirsiniz."
else:
send "&4[&c!&4] &7Bu komutu kullanabilmek için Cafe Irina önündeki kasa alanında olmalısınız!"
else:
send "&4[&c!&4] &7Şu anda elinizde zaten bir kasa var, önce o kasayı bırakın!"
if arg 1 is "bitir":
if {kasa::%player%} is set:
if {kasa::%player%::yer} is "Market":
if "%region at player%" contains "Market":
delete {kasa::%player%}
delete {kasa::%player%::yer}
set {_kazanç} to a random number between 50 and 250
add {_kazanç} to player's balance
send player title "&a+ $%{_kazanç}%" for 3 seconds
delete {_kazanç}
send "&aKasa Markete &7teslim edildi, başka bir &akasa &7almak için geri dön!" to player
else if {kasa::%player%::yer} is "Banka":
if "%region at player%" contains "Banka":
delete {kasa::%player%}
delete {kasa::%player%::yer}
set {_kazanç} to a random integer between 50 and 250
add {_kazanç} to player's balance
send player title "&a+ $%{_kazanç}%" for 3 seconds
delete {_kazanç}
send "&aKasa Bankaya &7teslim edildi, başka bir &akasa &7almak için geri dön!" to player
else if {kasa::%player%::yer} is "Haber Merkezi":
if "%region at player%" contains "Haber":
delete {kasa::%player%}
delete {kasa::%player%::yer}
set {_kazanç} to a random integer between 50 and 250
add {_kazanç} to player's balance
send player title "&a+ $%{_kazanç}%" for 3 seconds
delete {_kazanç}
send "&aKasa Haber Merkezine &7teslim edildi, başka bir &akasa &7almak için geri dön!" to player
else if {kasa::%player%::yer} is "Belediye":
if "%region at player%" contains "Belediye":
delete {kasa::%player%}
delete {kasa::%player%::yer}
set {_kazanç} to a random integer between 50 and 250
add {_kazanç} to player's balance
send player title "&a+ $%{_kazanç}%" for 3 seconds
delete {_kazanç}
send "&aKasa Belediyeye &7teslim edildi, başka bir &akasa &7almak için geri dön!" to player
else:
if {kasa::%player%::yer} is "Hastane":
if "%region at player%" contains "Hastane":
delete {kasa::%player%}
delete {kasa::%player%::yer}
set {_kazanç} to a random integer between 50 and 250
add {_kazanç} to player's balance
send player title "&a+ $%{_kazanç}%" for 3 seconds
delete {_kazanç}
send "&aKasa Hastaneye &7teslim edildi, başka bir &akasa &7almak için geri dön!" to player
Modern hayatı ele alan rol sunucuları için baygınlık skripti.
Öldüğünüzde 60 saniye boyunca hareket edemezsiniz.
Üstünüzde BAYGIN diye bir hologram yazısı çıkar.
Kod:
on respawn:
set {Ölüm::%player%} to player's location
teleport player to {Ölüm::%player%}
delete {Ölüm::%player%}
set {ÖlümBekleme::%player%} to 0
create bound holo object "&4[&cBAYGIN&4]" with id "Baygın::%player%" to player offset by 0, 3.2, 0
every seconds:
loop all players:
if {ÖlümBekleme::%loop-player%} is set:
add 1 to {ÖlümBekleme::%loop-player%}
if {ÖlümBekleme::%loop-player%} is 60:
delete holo object "Baygın::%loop-player%"
delete {ÖlümBekleme::%loop-player%}
on any move:
if {ÖlümBekleme::%player%} is set:
cancel event
on rightclick:
if {ÖlümBekleme::%player%} is set:
cancel event
Modern hayatı ele alan rol sunucuları için telsiz sistemidir.
Bir frekans içerisindeki oyuncuların telsizle konuşmasını sağlar.
Önceden paylaştığım Roleplay Sohbet skripti ile çalışmaktadır.
((Sohbet skriptimi kullanmazsanız skriptte düzenlemeler yapmalısınız.))
/telsizal: Bu komutla $1000 karşılığında bir telsiz alabilirsiniz.
/frekans gir <1000-10000 arası bir frekans>: Bu komutla frekans girin.
/frekans çık: Bu komutla bulunduğunuz frekanstan çıkabilirsiniz.
/t <mesaj>: Bu komutla frekans içerisindekilere mesaj gönderebilirsiniz.
((5 bloktan yakın oyuncular telsiz konuşmalarınızı görebilmektedir.))
Kod:
command /telsizal:
trigger:
if player's balance is greater than 999:
remove 1000 from player's balance
set {telsizalindi::%player%} to true
send "Başarıyla telsiz alındı."
else:
send "Paranız yok."
command /frekans [<text>] [<int>]:
trigger:
if {telsizalindi::%player%} is set:
if arg-1 isn't set:
send "&4[&c!&4] &cKullanım: &7/frekans gir <1000-10000 arası bir frekans>"
if arg-1 is "gir":
if arg-2 is set:
if arg-2 is less than 10000:
if arg-2 is greater than 1000:
if {frekans::%player%} isn't arg-2:
set {frekans::%player%} to arg-2
remove player from {frekans::%arg-2%::*}
add player to {frekans::%arg-2%::*}
send "&7Başarıyla &2%arg-2% &7numaralı frekansa girildi."
else:
send "&4[&c!&4] &7Şuanda bu frekansta bulunuyorsunuz!"
if arg-1 is "çık":
if {frekans::%player%} is set:
send "&7Başarıyla &2%{frekans::%player%}% &7numaralı frekanstan çıkıldı."
remove player from {frekans::%{frekans::%player%}%::*}
delete {frekans::%player%}
else:
send "&4[&c!&4] &7Şuanda herhangi bir frekansta bulunmuyorsunuz!"
command /t <text>:
trigger:
if {telsizalindi::%player%} is set:
if {frekans::%player%} is set:
set {_x::*} to players in radius 10 of player
remove player from {_x::*}
send "&b[Telsiz] &8[&a%{rpg::isim::%player%}%&8] &8> &3%arg-1%" to {frekans::%{frekans::%player%}%::*} and {_x::*}
execute player command "me telsizine yaklaşıp birşeyler söyler."
loop all players in radius 5 of player:
loop-player isn't player:
send "&b[Telsiz] &6[&e%{oyuncu::%player%::isim}%&6] &8> &7%arg-1%" to loop-player
Modern hayatı ele alan rol sunucuları için kelepçe skriptidir.
Normalde meslek skriptime göre ayarlıydı, ancak o skripti
vermeyeceğim için kendinize göre düzeltebilirsiniz.
Mesela sadece polis adlı grubun kullanmasını sağlayabilirsiniz.
/kelepçe <oyuncu>: Birisini kelepçeleyebilirsiniz, aranızda 4 blok,
ve daha az mesafe olmalıdır. Kelepçelediğiniz kişi yavaş hareket eder.
Kod:
command /kelepçe [<player>]:
trigger:
if distance between the player and arg-1 is smaller than 4:
if arg 1 is set:
if {kelepçe::%arg-1%} isn't set:
set {kelepçe::%arg-1%} to true
apply slowness 3 without particles to arg-1 for 9999 days
send action bar "&cKelepçelendiniz." to arg-1
send action bar "&cKelepçelediniz." to player
else:
delete {kelepçe::%arg-1%}
remove slowness from arg-1
send action bar "&aKelepçeleniz açıldı." to arg-1
send action bar "&aKelepçe açıldı." to player
else:
send "&4[&c!&4] &7Komuttan sonra kimi kelepçeleyeceğinizi yazmalısınız!"
else:
send "&4[&c!&4] &7Birisini kelepçelemek için onun yakınında olmalısınız!" to player
Modern hayatı ele alan rol sunucuları için tedavi skriptidir.
Normalde meslek skriptime göre ayarlıydı, ancak o skripti
vermeyeceğim için kendinize göre düzeltebilirsiniz.
Mesela sadece doktor adlı grubun kullanmasını sağlayabilirsiniz.
/tedavi ol: $50 karşılığında hastane adlı wgde tedavi olursunuz.
/tedavi et <oyuncu>: Doktorlar için tedavi etme komutudur.
Kod:
command /tedavi [<text>] [<player>]:
trigger:
if arg 1 is "ol":
if "%region at player%" contains "hastane":
if player's health is smaller than 20:
if player's balance is greater than 49:
set player's health to 20
send player title "&c- $50" with subtitle "&cTedavi olundu." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Bunu yapabilmek için yeterli paranız bulunmuyor!"
else:
send "&4[&c!&4] &7Zaten sağlığınız dolu, daha sonra deneyin!"
else:
send "&4[&c!&4] &7Bunu yapmak için hastaneye gitmelisiniz!"
if arg 1 is "et":
if arg 2 is set:
send action bar "&aTedavi ediliyor." to player
send action bar "&aTedavi ediliyorsunuz." to arg 2
wait 1 seconds
set arg 2's health to 20
send action bar "&aTedavi edildi." to player
send action bar "&aTedavi edildiniz." to arg 2
else:
send "&4[&c!&4] &7Tedavi etmek için bir oyuncu adı yazın!"
Modern hayatı ele alan rol sunucuları için reklam verme skriptidir.
Oyuncular ücretli reklam verir. Haberciler reklamı onaylarsa reklamın
duyurusu yapılır. Normalde meslek skriptime göre ayarlıydı, ancak o skripti
vermeyeceğim için kendinize göre düzeltebilirsiniz.
/reklam ver <reklam>: $250 karşılığında bir reklam verirsiniz.
/reklam liste: Haberciler için reklam listesini açar.
/reklam onay <oyuncu>: Oyuncunun reklamını yayınlar.
Kod:
command /reklam [<text>] [<text>]:
trigger:
if arg-1 is "ver":
if arg-2 is set:
if player's balance is greater than 249:
remove 250 from player's balance
set {reklam::%player%} to "&6* &e%arg-2% İletişim Bilgileri: %player%"
add {reklam::%player%} to {reklamlar::*}
if arg-1 is "liste":
if {reklamlar::*} is set:
send ""
send "%{reklamlar::*}%"
send "&7Reklam onaylamak için &a/reklam onay <oyuncu> &7komutunu kullanın."
else:
send ""
send "Reklam yok."
send "&7Reklam onaylamak için &a/reklam onay <oyuncu> &7komutunu kullanın."
if arg-1 is "onay":
if arg-2 is set:
if {reklam::%arg-2%} is set:
send "%{reklam::%arg-2%}%" to players
remove {reklam::%arg-2%} from {reklamlar::*}
delete {reklam::%arg-2%}
Modern hayatı ele alan rol sunucuları için balık tutma skriptidir.
Oyuncularınız yem alarak balık tutup balıkları satarak para kazanabilir.
((Skriptteki bölgeler wglere göre ayarlanmıştır, düzenleyiniz.))
/balık yem: Bu komut ile yem çeşitlerini inceleyebilirsiniz.
/balık yemal: Bu komut ile 10 adet yem alabilirsiniz.
/balık sat: Bu komut ile envanterinizdeki balıkları satarsınız.
/balık tut: Denize doğru bakarak kullanırsanız belli bir şans ile balık tutarsınız.
Kod:
command /balık [<text>]:
trigger:
if arg 1 is "yem":
send "&e10 Adet Balık Yemi &2[&a10 Rub&2]"
send "&7Satın almak için &a/balık yemal &7komutunu kullanın."
if arg 1 is "yemal":
if player's balance is larger than 9:
remove 10 from player's balance
give 10 melon seeds named "&eBalık Yemi" to player
send "&eBalık Yemi &7başarıyla satın alındı."
if arg 1 is "sat":
if player has a raw fish:
add 10 to player's balance
remove a raw fish from player
send player title "&a+ $10" with subtitle "&aSatış yapıldı." for 3 seconds
if arg 1 is "tut":
if "%region at player%" contains "baliktut":
if target block of player is water:
if {BalıkTutuyor::%player%} isn't set:
if player has a melon seeds named "&eBalık Yemi":
set {BalıkTutuyor::%player%} to true
remove a melon seeds named "&eBalık Yemi" from player
send action bar "&7Balık tutuyorsun." to player
wait 1 seconds
send action bar "&7Balık tutuyorsun.." to player
wait 1 seconds
send action bar "&7Balık tutuyorsun..." to player
wait 1 seconds
send action bar "&7Balık tutuyorsun...." to player
wait 1 seconds
chance of 40%:
delete {BalıkTutuyor::%player%}
send action bar "&aBalık tuttun." to player
give a raw fish to player
else:
delete {BalıkTutuyor::%player%}
send action bar "&cBalık tutamadın." to player
else:
send "&4[&c!&4] &7Envanterinizde hiç balık yemi bulunmuyor!"
else:
send "&4[&c!&4] &7Şuanda zaten bir balık tutuyorsunuz!"
else:
send "&4[&c!&4] &7Balık tutmak için bir suya doğru bakmalısınız!"
else:
send "&4[&c!&4] &7Balık tutmak için kütüklerin üstünde durmalısınız!"
Silahlar: M1911, Makarov, MP5, SVD, AK-47 ((Kendinize göre düzenleyebilirsiniz.))
Silahınızın mermisi biterse otomatik olarak varsa envanterinizdeki şarjör ile doldurulur.
Silah sesleri bulunur. Kaynak paketine göre ayarlıdır, kendinize göre ayarlayınız.
Geri tepme bulunur, ateş ettiğinizde 0.01 hızda geriye doğru itilirsiniz.
Gerekenler: Skript, skQuery, SkRayFall, Vault, Ekonomi Eklentisi
/silahal <silah>: Bu komut ile silah alabilirsiniz.
/mermial <silah>: Bu komut ile silaha mermi alabilirsiniz.
/şarjöral <silah>: Silah için mermi dolusu şarjör alırsınız.
Kod:
function playSound(sound: text, location: location, volume: number, pitch: number, players: players):
play sound {_sound} with volume {_volume} and pitch {_pitch} at {_location} for {_players::*}
on rightclick:
if player is holding iron axe with no nbt named "&eM1911":
if {m1911::mermi::%player%} is greater than 0:
if {m1911::zaman::%player%} is true:
push player backwards at speed 0.01
remove 1 from {m1911::mermi::%player%}
send action bar "&aMermi: &a%{m1911::mermi::%player%}%/&a10" to player
make the player shoot a snowball
playSound("entity.pig.death", player, 1, 1, players in radius 13 of player)
set {m1911::zaman::%player%} to false
wait 0.25 seconds
set {m1911::zaman::%player%} to true
else:
cancel event
else:
if player has a flint named "&eM1911 Şarjörü":
remove a flint named "&eM1911 Şarjörü" from player
send action bar "&7Mermi dolduruluyor." to player
wait 1 seconds
set {m1911::mermi::%player%} to 12
send action bar "&aMermi dolduruldu." to player
else:
send action bar "&cMermin yok." to player
if player is holding wooden axe with no nbt named "&eMakarov":
if {makarov::mermi::%player%} is greater than 0:
if {makarov::zaman::%player%} is true:
push player backwards at speed 0.01
remove 1 from {makarov::mermi::%player%}
send action bar "&aMermi: &a%{makarov::mermi::%player%}%/&a12" to player
make the player shoot a snowball
playSound("entity.pig.death", player, 1, 1, players in radius 13 of player)
set {makarov::zaman::%player%} to false
wait 0.25 seconds
set {makarov::zaman::%player%} to true
else:
cancel event
else:
if player has a flint named "&eMakarov Şarjörü":
remove a flint named "&eMakarov Şarjörü" from player
send action bar "&7Mermi dolduruluyor." to player
wait 1 seconds
set {makarov::mermi::%player%} to 12
send action bar "&aMermi dolduruldu." to player
else:
send action bar "&cMermin yok." to player
if player is holding stone axe with no nbt named "&eMP5":
if {mp5::mermi::%player%} is greater than 0:
if {mp5::zaman::%player%} is true:
push player backwards at speed 0.01
remove 1 from {mp5::mermi::%player%}
send action bar "&aMermi: &a%{mp5::mermi::%player%}%/&a30" to player
make the player shoot a snowball
playSound("entity.pig.death", player, 1, 1, players in radius 13 of player)
set {mp5::zaman::%player%} to false
wait 0.20 seconds
set {mp5::zaman::%player%} to true
else:
cancel event
else:
if player has a flint named "&eMP5 Şarjörü":
remove a flint named "&eMP5 Şarjörü" from player
send action bar "&7Mermi dolduruluyor." to player
wait 1 seconds
set {mp5::mermi::%player%} to 12
send action bar "&aMermi dolduruldu." to player
else:
send action bar "&cMermin yok." to player
if player is holding stone pickaxe with no nbt named "&eSVD":
if {svd::mermi::%player%} is greater than 0:
if {svd::zaman::%player%} is true:
push player backwards at speed 0.01
remove 1 from {svd::mermi::%player%}
send action bar "&aMermi: &a%{svd::mermi::%player%}%/&a10" to player
make the player shoot a snowball
playSound("entity.pig.death", player, 1, 1, players in radius 13 of player)
set {svd::zaman::%player%} to false
wait 1 seconds
set {svd::zaman::%player%} to true
else:
cancel event
else:
if player has a flint named "&eSVD Şarjörü":
remove a flint named "&eSVD Şarjörü" from player
send action bar "&7Mermi dolduruluyor." to player
wait 1 seconds
set {svd::mermi::%player%} to 12
send action bar "&aMermi dolduruldu." to player
else:
send action bar "&cMermin yok." to player
if player is holding diamond axe with no nbt named "&eAK-47":
if {ak-47::mermi::%player%} is greater than 0:
if {ak-47::zaman::%player%} is true:
push player backwards at speed 0.01
remove 1 from {ak-47::mermi::%player%}
send action bar "&aMermi: &a%{ak-47::mermi::%player%}%/&a30" to player
make the player shoot a snowball
playSound("entity.pig.death", player, 1, 1, players in radius 13 of player)
set {ak-47::zaman::%player%} to false
wait 1 ticks
set {ak-47::zaman::%player%} to true
else:
cancel event
else:
if player has a flint named "&eAK-47 Şarjörü":
remove a flint named "&eAK-47 Şarjörü" from player
send action bar "&7Mermi dolduruluyor." to player
wait 1 seconds
set {ak-47::mermi::%player%} to 30
send action bar "&aMermi dolduruldu." to player
else:
send action bar "&cMermin yok." to player
on damage:
attacker is a player:
attacker is holding iron axe with no nbt named "&eM1911":
damage victim by 0.5 hearts
attacker is holding stone axe with no nbt named "&eMP5":
damage victim by 0.5 hearts
attacker is holding stone pickaxe with no nbt named "&eSVD":
damage victim by 1 hearts
attacker is holding wooden axe with no nbt named "&eMakarov":
damage victim by 1 hearts
attacker is holding diamond axe with no nbt named "&eAK-47":
damage victim by 1 hearts
command /silahal [<text>]:
trigger:
if arg-1 isn't set:
send ""
send "&eM1911 &2[&a$5000&2] &eMP5 &2[&a$15000 &2] &eSVD &2[&a$25000&2]"
send "&eMakarov &2[&a$10000&2] &eAK-47 &2[&a$25000&2]"
send "&7Satın almak için &a/silahal <silah> &7komutunu kullanın."
send ""
else:
if arg-1 is "M1911":
if player's balance is larger than 4999:
remove 5000 from player's balance
set {m1911::zaman::%player%} to true
give a iron axe with no nbt named "&eM1911" to player
send player title "&c- $5000" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Bunu yapabilmek için yeterli paranız bulunmuyor!"
if arg-1 is "MP5":
if player's balance is larger than 14999:
remove 15000 from player's balance
set {mp5::zaman::%player%} to true
give a stone axe with no nbt named "&eMP5" to player
send player title "&c- $15000" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Bunu yapabilmek için yeterli paranız bulunmuyor!"
if arg-1 is "SVD":
if player's balance is larger than 24999:
remove 25000 from player's balance
set {svd::zaman::%player%} to true
give a stone pickaxe with no nbt named "&eSVD" to player
send player title "&c- $30000" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Bunu yapabilmek için yeterli paranız bulunmuyor!"
if arg-1 is "Makarov":
if player's balance is larger than 9999:
remove 10000 from player's balance
set {makarov::zaman::%player%} to true
give a wooden axe with no nbt named "&eMakarov" to player
send player title "&c- $10000" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Bunu yapabilmek için yeterli paranız bulunmuyor!"
if arg-1 is "AK-47":
if player's balance is larger than 24999:
remove 25000 from player's balance
set {ak-47::zaman::%player%} to true
give a diamond axe with no nbt named "&eAK-47" to player
send player title "&c- $25000" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Bunu yapabilmek için yeterli paranız bulunmuyor!"
command /mermial [<text>]:
trigger:
if arg-1 isn't set:
send ""
send "&eM1911 &2[&a$100&2] &eMP5 &2[&a$450&2] &eSVD &2[&a$200&2]"
send "&eMakarov &2[&a$200&2] &eAK-47 &2[&a$200&2]"
send "&7Satın almak için &a/mermial <silah> &7komutunu kullanın."
send "&7Şarjör olarak almak için &a/şarjöral <silah> &7komutunu kullanın."
send ""
if arg-1 is "M1911":
if player has a iron axe with no nbt named "&eM1911":
remove 100 from player's balance
set {m1911::mermi::%player%} to 10
send player title "&c- $100" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Mermisini alacağınız silah envanterinizde yok!"
if arg-1 is "MP5":
if player has a stone axe with no nbt named "&eMP5":
remove 450 from player's balance
set {mp5::mermi::%player%} to 30
send player title "&c- $450" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Mermisini alacağınız silah envanterinizde yok!"
if arg-1 is "SVD":
if player has a stone pickaxe with no nbt named "&eSVD":
remove 200 from player's balance
set {svd::mermi::%player%} to 10
send player title "&c- $200" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Mermisini alacağınız silah envanterinizde yok!"
if arg-1 is "Makarov":
if player has a wooden axe with no nbt named "&eMakarov":
remove 250 from player's balance
set {makarov::mermi::%player%} to 12
send player title "&c- $450" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Mermisini alacağınız silah envanterinizde yok!"
if arg-1 is "AK-47":
if player has a diamond axe with no nbt named "&eAK-47":
remove 500 from player's balance
set {ak-47::mermi::%player%} to 30
send player title "&c- $500" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Mermisini alacağınız silah envanterinizde yok!"
command /şarjöral [<text>]:
trigger:
if arg-1 isn't set:
send ""
send "&eM1911 &2[&a$100&2] &eMP5 &2[&a$450&2] &eSVD &2[&a$200&2]"
send "&eMakarov &2[&a$250&2] &eAK-47 &2[&a$500&2]"
send "&7Satın almak için &a/şarjöral <silah> &7komutunu kullanın."
send ""
if arg-1 is "M1911":
if player has a iron axe with no nbt named "&eM1911":
remove 100 from player's balance
give a flint named "&eM1911 Şarjörü" to player
send player title "&c- $100" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Şarjörünü alacağınız silah envanterinizde yok!"
if arg-1 is "MP5":
if player has a stone axe with no nbt named "&eMP5":
remove 450 from player's balance
give a flint named "&eMP5 Şarjörü" to player
send player title "&c- $450" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Şarjörünü alacağınız silah envanterinizde yok!"
if arg-1 is "SVD":
if player has a stone pickaxe with no nbt named "&eSVD":
remove 200 from player's balance
give a flint named "&eSVD Şarjörü" to player
send player title "&c- $200" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Şarjörünü alacağınız silah envanterinizde yok!"
if arg-1 is "Makarov":
if player has a wooden axe with no nbt named "&eMakarov":
remove 250 from player's balance
give a flint named "&eMakarov Şarjörü" to player
send player title "&c- $250" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Şarjörünü alacağınız silah envanterinizde yok!"
if arg-1 is "AK-47":
if player has a diamond axe with no nbt named "&eAK-47":
remove 500 from player's balance
give a flint named "&eAK-47 Şarjörü" to player
send player title "&c- $500" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
else:
send "&4[&c!&4] &7Şarjörünü alacağınız silah envanterinizde yok!"
Skriptler bu kadardı, işinize yaradıysa ne mutlu bana! İyi günlerde kullanın...