GÜNLÜK ÖDÜL > MENULU | Tuske Destekli | v.1 | 1.8.x (eski)

kxxnzy

Demir madencisi
Katılım
15 Tem 2021
Mesajlar
34
Beğeni
20
Puanları
80
Merhaba dostlarım,

Bugün karşınızda çok beklediğiniz o Günlük Ödül skripti hemde ücretsiz!
Piyasada var olan Menülü skript normalde ücretli fakat ben sizler için ücretsiz bir şekilde kodladım.
2018de arkadaşım giresunlu ile beraber yapmış olduğumuz private bir skripttir.

özellikler.png


Oyuncu her 24 saatte bir Günlük Hediyesini alır ve bu hediyeler oyuncunun menüsüne eklenir. Oyuncu menüsünden sahip olduğu hediyeleri açar ve %100 şans oranıyla belli bir miktar para kazanır.

Para miktarı options kısmından ayarlanabilir.

komutlar.png



/hediyeal - Günlük Hediyeni alırsın
Özellik: Oyuncu Günlük Hediyesini Alır
Yetki: Yok

/gunlukodul- Günlük Hediyelerini Açarsın
Özellik: Oyuncu Günlük Hediyelerini Açar
Yetki: default "yok"

admin komutları.png



/hediyever <oyuncu>
Özellik: Oyuncuya Hediye Verir
Yetki: hediyever.sk

/hediyesil <oyuncu>
Özellik: Oyuncunun Hediyelerini Siler
Yetki: hediyesil.sk

resimler.png



foto1.png


foto2.png


foto3.png

foto4.png


foto5.png


foto6.png


foto7.png


foto9.png


foto8.png


foto10.png



gerekli pluginler.png



Tuske
Skquery
Skrayfall
Vault
WildSkript

kod.png


# kxxnzy
# İyi hediyeler :)

options:

p: &c&lGünlük&f&lÖdül »
enazpara: 100
enfazlapara: 5000

command /hediyeal:
trigger:
set {zaman} to difference between {gunlukodul.%player%} and now
if {zaman} is less than 24 hours:
send "{@p} &eGünlük ödülünü almana &2%difference between {zaman} and 24 hours% &ekaldı!" to player
stop
set {gunlukodul.%player%} to now
send "{@p} &bGünlük Ödülün eklendi!" to player
send "{@p} &e/gunlukodul" to player
if {gunlukodulhediyesisayisi.%player%} is not set:
add 1 to {gunlukodulhediyesisayisi.%player%}
set {gunlukodulgunsayisi.%player%} to 1
set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%player%}%. Gün"
add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%player%}
stop
if {gunlukodulhediyesisayisi.%player%} is set:
set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%player%}%. Gün"
add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%player%}
stop

command /hediyever [<text>]:
permission: hediyever.sk
permission message: &cBunun için yetkin yok!
trigger:
if arg 1 is set:
send "{@p} &2%arg 1%, &boyuncusunun Günlük Ödülü eklendi!" to player
if {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%} is not set:
add 1 to {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%}
set {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%} to 1
set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}%. Gün"
add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}
stop
if {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%} is set:
set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}%. Gün"
add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}
stop
else:
send "{@p} &eBir oyuncu ismi girmelisin!" to player

command /hediyesil [<text>]:
permission: hediyever.sk
permission message: &cBunun için yetkin yok!
trigger:
if arg 1 is set:
delete {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%}
clear {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
send "{@p} &2%arg 1%, &eoyuncusunun hediyeleri silindi!" to player
else:
send "{@p} &eBir oyuncu ismi girmelisin!" to player

command /gunlukodul [<integer=1>]:
trigger:
set {_gunlukodulguntoplamsayisi} to size of {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
set {_sayfa::maksimum} to arg 1 * ((6 - 1) * 9)
set {_sayfa::minimum} to (arg 1 - 1) * ((6 - 1) * 9)
set {_sayfa::gunlukodulsayisi} to 0
set {_sayfa::miktar} to 0
set {_sayfa::sayi} to arg 1
set {_sayfalar} to size of {gunlukodulhediyeleri.%player%::*} / ((6 - 1) * 9)
set {_sayfalar} to "%{_sayfalar}%"
set {_sayfalar::*} to {_sayfalar} split at "."
set {_sayfa::toplam} to {_sayfalar::1}
if {_sayfalar::2} is set:
set {_sayfa::toplam} to {_sayfa::toplam} parsed as an integer
add 1 to {_sayfa::toplam}
if inventory name of player's current inventory does not contain "&0Tüm Hediyelerin Listesi":
open virtual chest with size 6 named "&0Tüm Hediyelerin Listesi %{_sayfa::sayi}%/%{_sayfa::toplam}%" to player
else:
loop (6 * 9) times:
set slot (loop-number - 1) of player's current inventory to air
set inventory name of player's current inventory to "&0Tüm Hediyelerin Listesi %{_sayfa::sayi}%/%{_sayfa::toplam}%"
if {_sayfa::sayi} is greater than 1:
set slot (6 * 9 - 9) of player's current inventory to arrow named "&eÖnceki Sayfa"
set slot (6 * 9 - 8) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 7) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 6) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 5) of player's current inventory to 385 named "&eSayfayı Yenile" with lore "||&7Sayfayı Yenilemek||&7için tıkla!"
set slot (6 * 9 - 4) of player's current inventory to book named "&eTüm Hediyelerin Sayısı" with lore "||&7Hediyeler&8» &c%{_gunlukodulguntoplamsayisi}%||"
set slot (6 * 9 - 3) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 2) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
else:
set slot (6 * 9 - 9) of player's current inventory to arrow named "&eÖnceki Sayfa"
set slot (6 * 9 - 8) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 7) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 6) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 5) of player's current inventory to 385 named "&eSayfayı Yenile" with lore "||&7Sayfayı Yenilemek||&7için tıkla!"
set slot (6 * 9 - 4) of player's current inventory to book named "&eTüm Hediyelerin Sayısı" with lore "||&7Hediyeler&8» &c%{_gunlukodulguntoplamsayisi}%||"
set slot (6 * 9 - 3) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 2) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
loop {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}:
set {_gunlukoduller} to "%loop-value%"
if {_sayfa::gunlukodulsayisi} is less than {_sayfa::maksimum}:
if {_sayfa::miktar} is greater than or equal to {_sayfa::minimum}:
make gui slot {_sayfa::gunlukodulsayisi} of player with chest named "&e&n%loop-value%" with lore "||&7Günlük Hediyeni açmak için tıkla!||||&fSol Tık(&aaç&f)" to run using left:
remove {_gunlukoduller} from {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
set {_gunlukhediyerastgelehediye} to a random integer between {@enazpara} and {@enfazlapara}
execute console command "eco give %player% %{_gunlukhediyerastgelehediye}%"
send player title "&c&lGünlük Hediyeni Açtın!" with subtitle "&a&l%{_gunlukhediyerastgelehediye}% TL" for 3 seconds
close player's inventory
execute player command "/gunlukodul"
add 1 to {_sayfa::gunlukodulsayisi}
add 1 to {_sayfa::miktar}
if {_sayfa::sayi} is less than {_sayfa::toplam}:
set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to arrow named "&eSonraki Sayfa"
if {_sayfa::miktar} is 0:
open virtual chest with size 1 named "&0Mevcut Hediye Sayısı: &a%{_sayfa::miktar}%" to player
set slot 0 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot 1 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot 2 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot 3 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot 4 of player's current inventory to book named "&eHenüz bir hediyen yok"
set slot 5 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot 6 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot 7 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot 8 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"

on inventory click:
if inventory name of player's current inventory contains "&0Mevcut Hediye Sayısı: ":
cancel event
if inventory name of player's current inventory contains "&0Tüm Hediyelerin Listesi":
cancel event
set {_sayfa} to "%inventory name of player's current inventory%"
replace all "&0Tüm Hediyelerin Listesi " in {_sayfa} with ""
set {_sayfalar::*} to {_sayfa} split at "/"
if clicked slot is ((6 - 1) * 9):
if clicked item's name is "&eÖnceki Sayfa":
if {_sayfalar::1} parsed as an integer is greater than 1:
execute player command "/gunlukodul %{_sayfalar::1} parsed as an integer - 1%"
else:
send "&cİlk sayfadasın."
execute player command "/gunlukodul"
else if clicked slot is (6 * 9 - 1):
if clicked item's name is "&eSonraki Sayfa":
execute player command "/gunlukodul %{_sayfalar::1} parsed as an integer + 1%"
if clicked slot is (6 * 9 - 5):
if clicked item's name is "&eSayfayı Yenile":
execute player command "/gunlukodul"





# kxxnzy
# İyi hediyeler :D

options:

p: &c&lGünlük&f&lÖdül »
enazcoin: 100
enfazlacoin: 5000

command /hediyeal:
trigger:
set {zaman} to difference between {gunlukodul.%player%} and now
if {zaman} is less than 24 hours:
send "{@p} &eGünlük ödülünü almana &2%difference between {zaman} and 24 hours% &ekaldı!" to player
stop
set {gunlukodul.%player%} to now
send "{@p} &bGünlük Ödülün eklendi!" to player
send "{@p} &e/gunlukodul" to player
if {gunlukodulhediyesisayisi.%player%} is not set:
add 1 to {gunlukodulhediyesisayisi.%player%}
set {gunlukodulgunsayisi.%player%} to 1
set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%player%}%. Gün"
add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%player%}
stop
if {gunlukodulhediyesisayisi.%player%} is set:
set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%player%}%. Gün"
add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%player%}
stop

command /hediyever [<text>]:
permission: hediyever.sk
permission message: &cBunun için yetkin yok!
trigger:
if arg 1 is set:
send "{@p} &2%arg 1%, &boyuncusunun Günlük Ödülü eklendi!" to player
if {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%} is not set:
add 1 to {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%}
set {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%} to 1
set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}%. Gün"
add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}
stop
if {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%} is set:
set {_gunlukodul} to "%{gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}%. Gün"
add {_gunlukodul} to {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
add 1 to {gunlukodulgunsayisi.%arg 1%}
stop
else:
send "{@p} &eBir oyuncu ismi girmelisin!" to player

command /hediyesil [<text>]:
permission: hediyever.sk
permission message: &cBunun için yetkin yok!
trigger:
if arg 1 is set:
delete {gunlukodulhediyesisayisi.%arg 1%}
clear {gunlukodulhediyeleri.%arg 1%::*}
send "{@p} &2%arg 1%, &eoyuncusunun hediyeleri silindi!" to player
else:
send "{@p} &eBir oyuncu ismi girmelisin!" to player

command /coinver [<offline player>] [<number>]:
permission: coinver.sk
permission message: &cBunun için yetkin yok!
trigger:
arg 1 isn't set:
send "{@p} &c/coinver &7<&3oyuncu&7> &7<&amiktar&7>" to player
stop
arg 2 isn't set:
send "{@p} &c/coinver &7<&3oyuncu&7> &7<&amiktar&7>" to player
stop
arg 1 is set:
add arg 2 to {coin.%arg 1%}
send "{@p} &a%arg 1% &7adlı oyuncuya &e%arg 2% &7coin verdin!" to player
send "{@p} &bYetkililerden birisi sana &e%arg 2% &bcoin verdi!" to arg 1
stop

command /coinal [<offline player>] [<number>]:
permission: coinal.sk
permission message: &cBunun için yetkin yok!
trigger:
arg 1 isn't set:
send "{@p} &c/coinal &7<&3oyuncu&7> &7<&amiktar&7>" to player
stop
arg 2 isn't set:
send "{@p} &c/coinal &7<&3oyuncu&7> &7<&amiktar&7>" to player
stop
arg 1 is set:
remove arg 2 from {coin.%arg 1%}
send "{@p} &a%arg 1% &7adlı oyuncudan &e%arg 2% &7coin aldın!" to player
send "{@p} &bYetkililerden birisi senden &e%arg 2% &bcoin aldı!" to arg 1
stop

command /coin:
trigger:
send "{@p} &eCoin: &a%{coin.%player%}%" to player

on join:
if {coin.%player%} is not set:
set {coin.%player%} to 0

on first join:
set {coin.%player%} to 0

command /gunlukodul [<integer=1>]:
trigger:
set {_gunlukodulguntoplamsayisi} to size of {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
set {_sayfa::maksimum} to arg 1 * ((6 - 1) * 9)
set {_sayfa::minimum} to (arg 1 - 1) * ((6 - 1) * 9)
set {_sayfa::gunlukodulsayisi} to 0
set {_sayfa::miktar} to 0
set {_sayfa::sayi} to arg 1
set {_sayfalar} to size of {gunlukodulhediyeleri.%player%::*} / ((6 - 1) * 9)
set {_sayfalar} to "%{_sayfalar}%"
set {_sayfalar::*} to {_sayfalar} split at "."
set {_sayfa::toplam} to {_sayfalar::1}
if {_sayfalar::2} is set:
set {_sayfa::toplam} to {_sayfa::toplam} parsed as an integer
add 1 to {_sayfa::toplam}
if inventory name of player's current inventory does not contain "&0Tüm Hediyelerin Listesi":
open virtual chest with size 6 named "&0Tüm Hediyelerin Listesi %{_sayfa::sayi}%/%{_sayfa::toplam}%" to player
else:
loop (6 * 9) times:
set slot (loop-number - 1) of player's current inventory to air
set inventory name of player's current inventory to "&0Tüm Hediyelerin Listesi %{_sayfa::sayi}%/%{_sayfa::toplam}%"
if {_sayfa::sayi} is greater than 1:
set slot (6 * 9 - 9) of player's current inventory to arrow named "&eÖnceki Sayfa"
set slot (6 * 9 - 8) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 7) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 6) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 5) of player's current inventory to 385 named "&eSayfayı Yenile" with lore "||&7Sayfayı Yenilemek||&7için tıkla!"
set slot (6 * 9 - 4) of player's current inventory to book named "&eTüm Hediyelerin Sayısı" with lore "||&7Hediyeler&8» &c%{_gunlukodulguntoplamsayisi}%||"
set slot (6 * 9 - 3) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 2) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
else:
set slot (6 * 9 - 9) of player's current inventory to arrow named "&eÖnceki Sayfa"
set slot (6 * 9 - 8) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 7) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 6) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 5) of player's current inventory to 385 named "&eSayfayı Yenile" with lore "||&7Sayfayı Yenilemek||&7için tıkla!"
set slot (6 * 9 - 4) of player's current inventory to book named "&eTüm Hediyelerin Sayısı" with lore "||&7Hediyeler&8» &c%{_gunlukodulguntoplamsayisi}%||"
set slot (6 * 9 - 3) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 2) of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to red stained glass pane named "&7"
loop {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}:
set {_gunlukoduller} to "%loop-value%"
if {_sayfa::gunlukodulsayisi} is less than {_sayfa::maksimum}:
if {_sayfa::miktar} is greater than or equal to {_sayfa::minimum}:
make gui slot {_sayfa::gunlukodulsayisi} of player with chest named "&e&n%loop-value%" with lore "||&7Günlük Hediyeni açmak için tıkla!||||&fSol Tık(&aaç&f)" to run using left:
remove {_gunlukoduller} from {gunlukodulhediyeleri.%player%::*}
set {_gunlukhediyerastgelehediye} to a random integer between {@enazcoin} and {@enfazlacoin}
add {_gunlukhediyerastgelehediye} to {coin.%player%}
send player title "&c&lGünlük Hediyeni Açtın!" with subtitle "&a&l%{_gunlukhediyerastgelehediye}% Coin" for 3 seconds
close player's inventory
execute player command "/gunlukodul"
add 1 to {_sayfa::gunlukodulsayisi}
add 1 to {_sayfa::miktar}
if {_sayfa::sayi} is less than {_sayfa::toplam}:
set slot (6 * 9 - 1) of player's current inventory to arrow named "&eSonraki Sayfa"
if {_sayfa::miktar} is 0:
open virtual chest with size 1 named "&0Mevcut Hediye Sayısı: &a%{_sayfa::miktar}%" to player
set slot 0 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot 1 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot 2 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot 3 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot 4 of player's current inventory to book named "&eHenüz bir hediyen yok"
set slot 5 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot 6 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot 7 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"
set slot 8 of player's current inventory to black stained glass pane named "&7"

on inventory click:
if inventory name of player's current inventory contains "&0Mevcut Hediye Sayısı: ":
cancel event
if inventory name of player's current inventory contains "&0Tüm Hediyelerin Listesi":
cancel event
set {_sayfa} to "%inventory name of player's current inventory%"
replace all "&0Tüm Hediyelerin Listesi " in {_sayfa} with ""
set {_sayfalar::*} to {_sayfa} split at "/"
if clicked slot is ((6 - 1) * 9):
if clicked item's name is "&eÖnceki Sayfa":
if {_sayfalar::1} parsed as an integer is greater than 1:
execute player command "/gunlukodul %{_sayfalar::1} parsed as an integer - 1%"
else:
send "&cİlk sayfadasın."
execute player command "/gunlukodul"
else if clicked slot is (6 * 9 - 1):
if clicked item's name is "&eSonraki Sayfa":
execute player command "/gunlukodul %{_sayfalar::1} parsed as an integer + 1%"
if clicked slot is (6 * 9 - 5):
if clicked item's name is "&eSayfayı Yenile":
execute player command "/gunlukodul"
 
Üst