options:
p: &3Balıkçı &8» #Mesajların başında gösterilecek prefix.
dünyaadı: world
on join:
if {balıkcoin::%player%} is not set:
set {balıkcoin::%player%} to 0
on load:
set {balıkçı::etkinliği} to true
command /balıkcoin:
trigger:
send "{@p} &e%{balıkcoin::%player%}%"
function coinEkle(p: player, text: text):
add 1 to {balıkcoin::%{_p}%}
send "{@p} &6+1 Balık Coin" to {_p}
set {_boyut} to random integer between 3 and 100
broadcast "{@p} &b%{_p}% &eadlı kişi %{_boyut}%cm %{_text}% &eyakaladı!"
give a fish named "&b%{_boyut}%cm %{_text}%" to {_p}
on fishing:
if "%fishing state%" is "CAUGHT_FISH":
if caught entity is set:
if {balıkçı::etkinliği} is true:
cancel event
chance of 20%:
coinEkle(player, "&1Hamsi")
chance of 20%:
coinEkle(player, "&cSomon Balığı")
chance of 20%:
coinEkle(player, "&6Levrek")
chance of 20%:
coinEkle(player, "&dUskumru")
chance of 40%:
send "{@p} &b%player% &eadlı kişi &8Çöp &eyakaladı! &7Ha! Ha! Ha! Ezik!" to players
give a saddle named "&8Çöp" to player
every 30 minutes in "{@dünyaadı}":
set action bar of players to "&7Balıkçı Etkinliği Durumu &aAktif!"
set {balıkçı::etkinliği} to true
send "&7Balıkçı Etkinliği Durumu: &aAktif!" to players
wait 15 seconds
send "&7Balıkçı Etkinliği Durumu: &cDeaktif!" to players
set action bar of players to "&7Balıkçı Etkinliği Durumu &cDeaktif!"
set {balıkçı::etkinliği} to false